Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí při nákupu v internetovém obchodě E-SHOP OKNOSTYL.cz. Odesláním objednávky Objednatel (Odběratel) potvrzuje, že s nimi byl řádně srozuměn a že s nimi souhlasí.

1. Základní údaje, kontakty

1.1. Provozovatel a fakturační údaje

OKNOSTYL group s.r.o.IČ: 276 89 719
DIČ: CZ27689719
Sídlem: Tišnovská 305, 664 34 Kuřim
 
Společnost vedená Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 52299

1.2. Korespondenční adresa a adresa pro uplatnění písemné reklamace

OKNOSTYL group s.r.o.
Tišnovská 305, 664 34 Kuřim

1.3. Kontaktní údaje

  • Infolinka E-SHOP OKNOSTYL.cz pro pomoc s objednávkou, pomoc s výběrem zboží, informace k prodávaným produktům, termíny dodání, fakturace apod. Telefon: (+ 420) 702 089 381 , e-mail: eshop@oknostyl.czPracovní doba našeho klientského centra je v pracovní dny pondělí až pátek od 8:00 do 14:30.
  • Místo pro osobní odběr, expedice – adresa skladu: Tišnovská 305, Kuřim, PSČ: 664 34. Pracovní doba expedice a skladu je v pracovní dny: PO-ČT:  7:30 – 16:00 a PÁ:  7:30 – 15:30
  • Termín a čas osobního odběru je vhodné dohodnout předem. Ve chvíli, kdy je objednávka kompletní a připravená k expedici, informuje Dodavatel Objednatele o možnosti osobního odběru e-mailem.

1.4. Číslo účtu pro bezhotovostní platby

 43-7118030207 / 0100  (měna CZK, bankovní ústav KB)

1.5. Adresy servisních míst

Sběrný dvůr pro zboží nakoupené bez montáže: centrální sklad Tišnovská 305, Kuřim, PSČ: 664 34. Pracovní doba skladu je v pracovní dny:
PO-ČT:  7:30 – 16:00, případně PÁ: 7:30 – 15:30

Dovoz reklamovaného zboží je vhodné dohodnout předem: Telefon: (+ 420) 702 089 381 , e-mail: eshop@oknostyl.cz
 
Bližší informace k možnostem podání reklamace – viz. Záruční podmínky níže. 

2. Nabízené zboží

Dodavatel zákazníkovi, odběrateli (dále jen „objednatel“) nabízí prostřednictvím internetového e-shopu zboží, které lze rozdělit do následujících skupin:

2.1. Skladové výrobky (skladová okna a dveře)

Do této kategorie spadají především otvorové výplně (okna a dveře), popř. další zboží, které:
  • je běžně skladem v minimálním počtu jednotek až desítek kusů
  • zpravidla nové výrobky (není-li u konkrétní položky uvedeno jinak), které jsou připraveny ihned k odběru nebo které je možné dodat objednateli, v případě, že je daná položka aktuálně vyprodána, nejpozději do 7–21 pracovních dnů
Ke skladovým oknům a dveřím je možné objednat žaluzie, sítě proti hmyzu, vnitřní a venkovní parapety. Dále je možné v e-shopu objednat nářadí a materiál pro zaměření, montáž a další související zboží umístěné v kategorii příslušenství.

Skladová okna a dveře dodáváme pouze bez montáže. V případě, že máte zájem o nákup s montáží, zašlete nám poptávku prostřednictvím poptávkového formuláře na www.oknostyl.cz, popř. kontaktujte některou z našich poboček. Bude Vám vyhotovena individuální cenová nabídka vč. montáže a dalších požadovaných služeb.

Na skladové zboží poskytujeme záruku v délce 24 měsíců (viz. Záruční podmínky níže).

2.2. Střešní okna

Do této kategorie spadají především:
  • střešní okna a související doplňky a příslušenství (jde zpravidla o nové výrobky)
Okna dodáváme pouze bez montáže. V případě, že máte zájem o nákup s montáží, zašlete nám poptávku prostřednictvím poptávkového formuláře na www.oknostyl.cz, popř. kontaktujte některou z našich poboček. Bude Vám vyhotovena individuální cenová nabídka vč. montáže a dalších požadovaných služeb.
Ke střešním oknům si objednatel může přiobjednat nářadí a materiál pro zaměření, montáž a další související zboží, umístěné v kategorii příslušenství.
Na střešní okna poskytujeme záruku v délce 24 měsíců (viz. Záruční podmínky níže).

2.3. Zboží vyrobené na míru

Pokud objednatel nenajde v sekci skladových výrobků požadovaný typ oken či dveří, může nám zaslat poptávku prostřednictvím poptávkového formuláře na www.oknostyl.cz nebo kontaktovat některou z našich poboček. Vyhotovíme bezplatně individuální nezávaznou cenovou nabídku.

2.4. Příslušenství

Do této kategorie spadá především:
  • příslušenství k oknům a dveřím (zejména vnitřní a venkovní parapety, žaluzie, sítě proti hmyzu, kliky, rozšiřovací, spojovací a další profily)
  • materiál pro montáž (pěny, turbošrouby, tmely a silikony, vrtáky a další doporučený materiál od renomovaných odzkoušených výrobců)
  • nářadí pro montáž (nástroje pro demontáž oken, pro montáž oken a pro zednické zapravení)
  • nástroje pro zaměření oken a dveří (laserové a obyčejné metry apod.)
  • doplňky pro servis a údržbu (seřizovací klíče, udržovací sady apod.)
Příslušenství a doplňky je možné objednat i samostatně bez objednávky okna nebo dveří. Žaluzie a sítě proti hmyzu je možné objednat pouze spolu se skladovými okny (dveřmi).
 
Na příslušenství k oknům (zejména parapety, žaluzie, sítě, kliky) a na elektrické nářadí poskytujeme záruku 24 měsíců (viz. Záruční podmínky níže).

2.5. Bazarové výrobky (bazarová okna)

Do této kategorie spadají především otvorové výplně (okna a dveře), popř. další zboží, které:
  • bylo vyrobeno pro jiného zákazníka, který objednávku stornoval, výrobky si neodebral apod.
  • zboží, které má drobné poškození nebránící v dalším užívání (není-li u dané položky uvedeno jinak). Specifikace případného poškození je uvedena v popisu dané bazarové položky
  • výrobky, které byly již jednou zabudovány a po montáži ihned demontovány (např. z důvodu chybného zaměření) a jejich funkce a vzhled jsou v kvalitě nového výrobku
  • jde převážně o jednorázový prodej, převážně v počtu jednoho nebo maximálně několika málo stejných kusů
Bazarové výrobky jsou v e-shopu vždy viditelně odlišeny od ostatního nabízeného zboží. Bazarové výrobky dodáváme pouze bez montáže.

K bazarovým výrobkům si objednatel může přiobjednat nářadí a materiál pro zaměření, montáž a další související zboží umístěné v kategorii příslušenství.
               
Žaluzie a sítě proti hmyzu k bazarovým položkám nedodáváme. Na bazarové zboží neposkytujeme vzhledem k povaze zboží záruku (viz. Záruční podmínky níže). 

3. Platební podmínky

Platební podmínky souvisí se způsobem dopravy objednaného zboží.

3.1. Osobní odběr

V případě, kdy objednatel objedná výrobky bez dopravy a bez montáže, uhradí za zboží hotově při jeho převzetí ve skladových prostorách dodavatele.

3.2. Zaslání přepravní službou

V případě, kdy objednatel objedná výrobky pouze s dopravou bez montáže, uhradí za zboží hotově přímo přepravci v místě převzetí.

3.3. Záloha

Na skladové položky a drobné příslušenství nepožaduje dodavatel zálohu. Na střešní okna a na výrobky, které nejsou běžně skladem, dodavatel požaduje zálohu ve výši 30 % z celkové výše objednávky. Doplatek (70 %) hradí objednatel hotově při odběru na skladě (v případě osobního odběru), nebo hotově při převzetí výrobků od přepravní služby, nebo hotově po provedení montáže (byla-li ve výjimečných případech objednána i montáž).

3.4. Odmítnutí zboží   

V případě kdy objednatel odmítá dlouhodobě objednané zboží převzít a byly učiněny veškeré dostupné kroky ze strany dodavatele o řádné doručení objednávky, je dodavatel oprávněn objednávku jednostranně stornovat a objednané zboží uvést do bazarového prodeje.  Dodavatel je oprávněn prokazatelné přiměřené běžné náklady s tímto spojené, odečíst z uhrazené zálohy. Objednateli dodavatel vrátí zálohovou platbu pokrácenou o tyto náklady, přičemž je povinen doložit jednotlivé náklady, které byly takto odečteny.

4. Dodací podmínky

4.1. Osobní odběr

V případě osobního odběru bude objednané zboží připraveno k vyzvednutí ve skladu dodavatele. Termín a čas osobního odběru je vhodné dohodnout předem. Po přijetí objednávky, popř. po naskladnění objednaného zboží, (tedy ve chvíli kdy je celá objednávka skladem), Dodavatel informuje Objednatele prostřednictvím e-mailu o možnosti odebrat objednané zboží.  Pracovní doba, místo odběru a kontakty na sklad jsou uvedeny v bodě 1.3.

4.2. Přepravní služba 

V případě dopravy přepravní službou jsou položky expedovány zpravidla do 3 pracovních dnů od objednání. Doba doručení zboží přepravní službou k objednateli závisí na vytížení přepravní služby a vzdálenosti dodacího místa. Zboží je ve většině případů Objednateli doručeno do 2 pracovních dnů od předání přepravní službě.

Přepravní službu lze využít pouze pro zboží do max. 3,3 m² plochy na jeden kus. Dále nesmí žádný z rozměrů přesáhnout délku 2 500 mm.

Objednatel je povinen při převzetí překontrolovat neporušenost zásilky. Zjistí-li zjevné vady, zásilku odmítne převzít a sepíše se zaměstnancem přepravní služby zápis o reklamaci. Není-li poškození zjevné a k jejímu odhalení dojde až po vybalení zboží, je Objednatel povinen do 24 hodin od převzetí, kontaktovat Dodavatele a vadu nahlásit. Pokud je nahlášena závada, která musela být zjevná již při převzetí zboží (porušený obal apod.) nebo pokud Objednatel převzaté zboží rozbalil pro důkladnou kontrolu po více než 24 hodinách od převzetí a závadu tak nahlásil později, má se za to, že zboží bylo převzato bez závad a nelze vyhovět požadavku na bezplatnou opravu či výměnu zboží. V případě dopravy přepravní službou, je od objednatele předpokládána asistence související se složením zboží na místo objednatelem určené. Spolupráce objednatele na vykládce objednaného zboží závisí na velikosti, váze a množství. V případě, že řidič sám není schopen zboží na určené místo vyložit, je objednatel povinen přepravci pomoci s vyložením.

4.3. Bazarová okna

Tento druh zboží je ve většině případů skladem a připraven ihned k odběru (viz. položky označené v naší nabídce jako „skladem“). Pokud bazarová položka skladem není, je možné provést rezervaci do doby naskladnění.

4.4. Skladová okna

Tento druh zboží je ve většině případů skladem a připraven ihned k odběru (viz. aktuální množství  zboží „skladem“). Pokud daná skladová položka aktuálně skladem není nebo není skladem Vámi požadované množství, zboží bude doobjednáno a doskladněno nejpozději do 7–21 dní.

4.5. Střešní okna

Dodací lhůta pro tento typ výrobků je ve většině případů 14–28 pracovních dnů, v závislosti na typu a složitosti objednaného zboží.

4.6. Montážní příslušenství

Tento typ zboží je ve většině případů skladem a připraven ihned k odběru (viz. položky označené v naší nabídce jako „skladem“). Pokud položka skladem není, je ve většině případů doskladněna a expedována k objednateli do 14 pracovních dnů.

4.7. Žaluzie, parapety, sítě proti hmyzu a další příslušenství

Tento druh zboží je pro objednatele vyráběn na míru v provedení a specifikaci, kterou si vyspecifikoval a objednal na e-shopu. Dodací lhůta pro tento typ výrobků je ve většině případů 7–14 pracovních dnů, v závislosti na typu a složitosti objednaného zboží.

4.8. Zboží objednané i s montáží (byla-li při vytvoření objednávky tato služba pro dané výrobky dostupná)

Zboží je dodáváno s montáží pouze ve výjimečných případech. Standardně dodáváme zboží umístěné na e-shopu pouze bez montáže. U zboží objednaného i s montáží (popř. demontáží, likvidací a zednickým zapravením) je nutné k dodací lhůtě přičíst 14 pracovních dnů pro naplánování nejbližšího možného termínu montáže. O možných termínech montáže informuje dodavatel objednatele v rámci telefonického potvrzení objednávky. Termín montáže je vždy individuální dohodou dodavatele a objednatele.

4.9. Kombinace objednávky položek skladem a na objednání

V případě, kdy objednatel objedná kombinaci zboží, které je a není skladem, v rámci telefonického potvrzení objednávky ze strany dodavatele bude s objednatelem upřesněno, zda bude chtít expedovat objednávku jako celek nebo po částech. V případě expedice po částech, bude dopočítána doprava navíc dle ceníku dodavatele nebo dle individuální dohody v případě objednávky většího rozsahu.

4.10. Zboží s úhradou zálohy 

U zboží, u kterého je požadována úhrada zálohy (viz. bod 5.4.), se termín pro dodání počítá až od připsání této zálohy na účet dodavatele. Zálohovou fakturu s podklady pro platbu obdrží objednatel na e-mail po odeslání objednávky.

4.11. Přeúčtování nákladů

V případě, že objednatel neuhradí za zboží hotově při převzetí, dodavatel nevydá objednateli výrobky a je oprávněn objednateli přeúčtovat prokazatelné přiměřené běžné náklady spojené s marnou dopravou a režie skladu vzniklé s marnou expedicí objednávky.

4.12. Přeúčtování nákladů při montáži

V případě objednávky zboží i s montáží (výjimečné případy), kdy objednatel neuhradí hotově doplatek po provedení montáže (nebo jiných služeb), je dodavatel oprávněn výrobky demontovat, odvézt a přeúčtovat prokazatelné přiměřené běžné náklady spojené s marnou montáží, dopravu a režie skladu spojené s opětovným přijetím zboží na sklad.

4.13. Cena za dopravu vypočtená e-shopem

Systém e-shopu vypočítává dopravu z ceníku, který je omezen celkovou váhou 1 000 kg na jednu objednávku. V případě, že váha celkové objednávky překročí 1 000 kg (cca 15–30 ks oken), zobrazí se hláška upozorňující na překročení této hranice. Po přijetí objednávky bude obsluha e-shopu kontaktovat zákazníka a cenu dopravy stanoví individuálně.

5. Zaměření, výrobní rozměry, specifikace výrobků

5.1. Dodavatel pro položky nabízené na e-shopu neposkytuje službu přesného vyměření výrobních rozměrů u Objednatele.

Dodavatel zajišťuje službu přesného vyměření pouze u objednávek vyrobených pro zákazníka na míru. Pokud si Objednatel přeje provést přesné vyměření a konzultaci rozměrů na místě realizace, může využít poptávkový formulář na www.oknostyl.cz popř. kontaktovat některou z poboček Dodavatele. Vyhotovíme bezplatně individuální nezávaznou cenovou nabídku vč. zaměření a dalších požadovaných služeb. Dodavatel v případě objednávky zboží na míru, poskytuje přesné zaměření u Objednatele zdarma.

5.2. Za objednané rozměry, provedení, členění a další specifikace odpovídá Objednatel, který si objednal hotový výrobek z nabídky e-shopu Dodavatele.

5.3. Dodavatel neručí za správnost objednávky, která byla provedena ústně.

Objednatel je povinen důkladně zkontrolovat, že objednané zboží souhlasí s jeho požadavky. K této kontrole slouží dokument Objednávka, který obdrží Objednatel po provedení objednávky do e-mailu. V případě, že neodpovídá specifikace objednávky představě Objednatele, je třeba včas informovat Dodavatele o požadovaných změnách nebo stornu objednávky (viz. Bod 7 – Storna

5.4. Hlášení změn a úprav v objednávce, doporučujeme provádět vždy písemně (e-mailem).

Na nesrovnalosti, které nelze prokázat písemně, nelze brát na zřetel.

5.5. Výška oken a balkónových dveří v e-shopu je uvedena vždy bez podkladního profilu,

který má na výšku 30mm (viz obr.). Podkladní profil je umístěn pod spodním okrajem rámu okna (balkónových dveří) a je odnímatelný. K podkladnímu profilu se doráží vnitřní parapet. Tzn., pokud se u okna nebo balk. dveří počítá s vnitřním parapetem, je třeba k výšce okna (balk. dveří) uvedené v e-shopu přičíst 30mm pro podkladní profil. Podkladní profil slouží také k jednoduššímu posouvání oken při transport, z důvodu, aby nedošlo k poškození rámu okna. Proto poškození podkladního profilu při přepravě (t. j. odření apod.) není považováno za reklamaci a nevzniká právo na jeho výměnu či opravu – podkladní profil je po provedení montáže otvorové výplně zabudovaný v tělese stavby, proto jeho poškození není viditelné a nemá vliv na funkčnost výrobku.

5.6. Není-li u dané položky nebo kategorie uvedeno jinak, otvorové výplně jsou v e-shopu vyobrazeny z pohledu z interiéru místnosti.

6. Záruční podmínky

6.1. Skladové položky, příslušenství a služby

Na skladové položky, střešní okna, příslušenství, doplňky, práce a služby provedené Dodavatelem poskytuje dodavatel záruku 24 měsíců.

6.2. Bazarové položky

Na bazarové položky neposkytuje dodavatel záruku.

6.3. Adresa reklamace

Reklamace je možné podat písemně na adrese OKNOSTYL group s.r.o.., Tišnovská 305, 664 34 Kuřim nebo e-mailem e-shop@oknostyl.cz.

6.4. Důvod reklamace

Lze reklamovat pouze vady výrobků vzniklé ve výrobě, poškozením při přepravě a vady použitých materiálů.

6.5. Nemožnost reklamace při špatné montáži

Pokud nebyla spolu s výrobky objednána i jejich montáž, nelze reklamovat vady  a nefunkčnost způsobenou špatnou montáží, manipulací a seřízením výrobků neboť montáž, seřízení a uvedení do provozu neprovedl dodavatel.

6.6. Zboží na zakázku

Dodané zboží a jejich komponenty vyrobené na zakázku (na míru pro zákazníka) nelze vyměňovat a vracet. Výjimku tvoří pouze řešení reklamace vady zaviněné dodavatelem nebo výrobcem, případně řešení vady zjištěné a dodavatelem uznané při převzetí výrobků.

6.7. Místo reklamace

Reklamace, posuzování a odstraňování vad je standardně prováděno na adrese OKNOSTYL group s.r.o., Tišnovská 305, 664 34 Kuřim. Objednatel buď doručí posuzovaný výrobek nebo jeho část na tuto adresu na své náklady nebo může využít návštěvu servisním technikem na dodací adrese Objednatele. V případě, že technik Dodavatele zjistí, že jde o vadu, která nebyla zapříčiněna Dodavatelem a reklamaci zamítne, je Objednatel povinen uhradit výjezd a čas technika (popř. provedené zásahy) dle ceníku Dodavatele v hotovosti na místě před odjezdem technika.

6.8. Uplatnění reklamace

Dodavatel odstraní reklamaci do 30 dnů od uplatnění reklamace objednatelem:
  • odstranit vzniklé vady na výrobcích, jsou-li odstranitelné,
  • poskytnout přiměřenou slevu. Přiměřená sleva z ceny předmětu reklamace se stanový s ohledem na povahu a rozsah vady a původní pořizovací cenu výrobku bez dané vady
  • odstranit vady výměnou vadných výrobků za výrobky bezvadné. Při uznání vady půjdou náklady za obousměrnou dopravu od Objednatele do místa posuzování reklamace a za pořízení nového celého výrobku nebo jeho části plně na náklady Dodavatele. V případě neuznání vady bude výrobek nebo jeho část doručena zpět na adresu Objednatele na náklady Objednatele nebo si je vyzvedne Objednatel sám v místě posuzování reklamace.

6.9. Uznané odstoupení od smlouvy 

V případě uznaného odstoupení od smlouvy, musí být učiněno písemnou formou v souladu s platným občanským zákoníkem viz. bod 13. Náklady na vrácení zboží dodavateli hradí objednatel. Zboží nesmí být poškozené, musí být včetně případné dokumentace a vráceno v původním neporušeném obalu. Po vrácení zboží zpět bude objednateli vrácena kupní cena. Možnost vrácení zboží se nevztahuje na zboží, které není běžně skladem a které je vyrobené na zakázku. Vrácené zboží musí být čisté, neporušené, zabalené v orig. obalu a schopné dalšího prodeje.

7.  Storna, nepřevzaté zboží

7.1. Odeslání objednávky

Po odeslání objednávky je objednávka považována za závaznou.

7.2. Stornování objednávky

Objednatel má možnost bezplatně stornovat odeslanou objednávku nejpozději do 2 hodin (120 minut) od jejího odeslání.

7.3. Zrušení objednávky

Objednatel má právo na zrušení objednávky. Prokazatelné přiměřené běžné náklady, které však s tímto dodatečným zrušením objednávky dodavateli již vznikly, je dodavatel oprávněn objednateli naúčtovat a v případě jejich neuhrazení po objednateli dále vymáhat.

7.4. Nepřevzetí zboží 

V případě, kdy objednatel objednané zboží a služby v dohodnutý termín, dobu a místě nepřevezme, je dodavatel oprávněn prokazatelné přiměřené běžné náklady spojené s dodatečným znovu dodáváním, naúčtovat objednateli a v případě jejich neuhrazení je po objednateli dále vymáhat.

7.5. Přeúčtování nákladů při montáži

V případě objednávky zboží i s montáží (výjmečné případy), kdy objednatel neuhradí hotově doplatek po provedení montáže (nebo jiných objednaných služeb), je dodavatel oprávněn výrobky demontovat, odvézt a přeúčtovat prokazatelné přiměřené běžné náklady spojené s marnou montáží, dopravu a režie skladu spojené s opětovným přijetím zboží na sklad, dalším uskladnění atd.

7.6. Příslušenství

Příslušenství, tj. zejména žaluzie, sítě proti hmyzu, venkovní a vnitřní parapety, jsou pro zákazníka vždy vyráběny na míru a to i v případě, že byly objednány k otvorové výplni, která je skladovou položkou. V případě storna skladové položky, ke které bylo příslušenství objednáno, je Objednatel povinen uhradit případné náklady spojené s výrobou tohoto příslušenství, bylo-li již toto příslušenství v době stornování vyrobeno nebo nebylo-li již možné provést storno výroby příslušenství u dodavatele Dodavatele.

8.  Ostatní ujednání

8.1. Vlastnická práva na zboží

Zboží je až do úplného zaplacení majetkem dodavatele.

8.2. Barevnost zboží

Zobrazení barevnosti na monitoru počítače nemusí odpovídat odstínu skutečného výrobku.

9.  Ochrana osobních údajů

Dodavatel (provozovatel) tohoto internetového obchodu se zavazuje, že osobní údaje objednatele neposkytne jakékoli třetí straně. Potřebné osobní údaje budou předány pouze dopravci popř. pracovníkům provádějící montáž a další služby u objednatele. Objednatel muže kdykoliv zažádat o bezplatné vymazání z databáze dodavatele a to e-mailem, nebo dopisem.

10. Poučení o právech a povinnostech dle NOZ

Odstoupení od smlouvy

§ 1829
(1) Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o
a) kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží,
b) smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo
c) smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.
(2) Nebyl-li spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v souladu s § 1820 odst. 1 písm. f), může spotřebitel od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne počátku běhu lhůty pro odstoupení podle odstavce 1. Jestliže však byl spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v této lhůtě, běží čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení ode dne, kdy spotřebitel poučení obdržel.
 
§ 1832
(1) Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
(2) Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
(3) Podnikatel uhradí spotřebiteli náklady spojené s vrácením zboží, jestliže neupozornil spotřebitele o povinnosti nést tyto náklady v souladu s ustanovením § 1820 odst. 1 písm. g).
(4) Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.
 
§ 1837
Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy
d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.

Sdělení před uzavřením smlouvy

§ 1820
(1) Směřuje-li jednání stran k uzavření smlouvy a používá-li při něm podnikatel výhradně alespoň jeden komunikační prostředek, který umožňuje uzavřít smlouvu bez současné fyzické přítomnosti stran (dále jen „prostředek komunikace na dálku“) nebo směřuje-li takové jednání k uzavření smlouvy mimo prostor obvyklý pro podnikatelovo podnikání, sdělí podnikatel spotřebiteli v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy nebo před tím, než spotřebitel učiní závaznou nabídku také
f) pokud lze využít práva na odstoupení od smlouvy, podmínky, lhůtu a postupy pro uplatnění tohoto práva (viz formulář), jakož i formulář pro odstoupení od smlouvy, jehož náležitosti stanoví prováděcí právní předpis (nařízení vlády 363/2013),
g) údaj, že v případě odstoupení od smlouvy ponese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku náklady za navrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

Nakoupili u nás
Chtěla bych vyjádřit poděkování za skvěle odvedenou práci, montéři se u nás opravdu dost nadřeli, ale vše za jeden den zvládli, vše po sobě uklidili a krásně to i zednicky zapravili. Tak doufám, že i materiál bude stejně kvalitní jako montáž a dlouho nám to bude sloužit. Ještě jednou díky.
S pozdravem Marie H., Modřice
Dobrý den,16.6.2016 mi Vaše firma namontovala plastová okna do celého bytu a já Vám tímto chci poděkovat. Od začátku jednání ohledně objednávky jsem komunikoval s pani Pavlínou Karlovou a mohu ji jen pochválit za její přístup k zákazníku. Samotnou montáž provedla čtveřice mužů a jejich přístup k zákazníkovi určitě přesahoval jejich povinnosti, takže znova pochvala. S přáním pěkného dne a mnoho dalších spokojených zákazníků.
Jiří H. Prachatice