Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Obchodní podmínky

Těmito obchodními podmínkami se řídí elektronický obchod (eshop) provozovaný na těchto stránkách. Odesláním objednávky Objednatel (Odběratel) potvrzuje, že s nimi byl řádně srozuměn a že s nimi souhlasí.

1. Základní údaje, kontakty

1.1. Provozovatel a fakturační údaje

OKNOSTYL group s.r.o.
IČ: 27689719
DIČ: CZ27689719
 
Sídlo
Tišnovská 2029/51
Kuřim
PSČ: 664 34

Společnost vedená Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 52299

1.2. Korespondenční adresa a adresa pro uplatnění písemné reklamace

OKNOSTYL group s.r.o.
Tišnovská 2029/51
Kuřim
PSČ: 664 34

1.3. Kontaktní údaje

  • Infolinka E-SHOP OKNOSTYL.cz pro pomoc s objednávkou, pomoc s výběrem zboží, informace k prodávaným produktům, termíny dodání, fakturace apod. Telefon: (+ 420) 702 089 381, e-mail: eshop@oknostyl.cz.
  • Místo pro osobní odběr, expedice – adresa skladu: Tišnovská 2029/51, Kuřim, PSČ: 664 34.
  • Termín a čas osobního odběru je vhodné dohodnout předem. Ve chvíli, kdy je objednávka kompletní a připravená k expedici, informuje Dodavatel Objednatele o možnosti osobního odběru e-mailem.

1.4. Číslo účtu pro bezhotovostní platby

 43-7118030207 / 0100  (měna CZK, bankovní ústav KB)

1.5. Adresy servisních míst

Sběrný dvůr pro zboží nakoupené bez montáže: centrální sklad Tišnovská 2029/51, Kuřim, PSČ: 664 34.

Dovoz reklamovaného zboží je vhodné dohodnout předem: Telefon: (+ 420) 702 089 381, e-mail: eshop@oknostyl.cz

Bližší informace k možnostem podání reklamace – viz. Záruční podmínky níže. 

2. Nabízené zboží

Dodavatel zákazníkovi, odběrateli (dále jen „objednatel“) nabízí prostřednictvím internetového e-shopu zboží, které lze rozdělit do následujících skupin:

2.1. Skladové výrobky (Skladová okna)

Do této kategorie spadají především otvorové výplně (okna a dveře), popř. další zboží, které:
  • bývá běžně skladem v počtu jednotek až desítek kusů
  • zpravidla nové výrobky (není-li u konkrétní položky uvedeno jinak), které jsou připraveny ihned k odběru nebo které je možné dodat Objednateli, v případě, že je daná položka aktuálně vyprodána, nejpozději do 7-28 pracovních dnů

2.2. Střešní okna

Do této kategorie spadají především:

  • Střešní okna a související doplňky a příslušenství
  • Jde zpravidla o nové výrobky

2.3. Příslušenství

Do této kategorie spadá především:

  • Příslušenství k oknům a dveřím
  • Materiál pro montáž
  • Doplňky pro servis a údržbu

Příslušenství a doplňky je možné objednat i samostatně bez objednávky okna nebo dveří. Žaluzie a sítě proti hmyzu je možné objednat pouze spolu s novými skladovými okny (dveřmi).

2.4. Bazarové výrobky (bazarová okna)

Do této kategorie spadají především otvorové výplně (okna a dveře), popř. další zboží, které:

  • bylo vyrobeno pro jiného zákazníka, který objednávku stornoval, výrobky si neodebral apod.
  • zboží, které má drobné poškození nebránící v dalším užívání (není-li u dané položky uvedeno jinak). Specifikace případného poškození, je uvedena v popisu dané bazarové položky
  • výrobky, které byly již jednou zabudovány a po montáži ihned demontovány (např. z důvodu chybného zaměření) a jejich funkce a vzhled jsou v kvalitě nového výrobku
  • jde převážně o jednorázový prodej, převážně v počtu jednoho nebo maximálně několika málo stejných kusů

Bazarové výrobky jsou v eshopu vždy odlišeny od ostatního nabízeného zboží (např. textem „poškozené“, „výprodej“ apod.)

Na bazarové zboží neposkytujeme vzhledem k povaze zboží záruku.

2.5. Ověřeno zákazníky „Heureka“ – zpracování osobních údajů

„Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.“

3. Platební podmínky

Ceny nabízeného zboží a služeb jsou uvedeny vždy bez DPH i s DPH (uvádíme obě ceny na detailu produktu před vložením do košíku). Na košíku jsou standardně uvedeny ceny bez DPH a výše DPH a celková cena s DPH je uvedena v celkovém souhrnu pod košíkem. Uvedené ceny jsou konečné bez ceny za dopravu. Případná cena za dopravu se dopočítá na košíku dle celkového objemu zakázky.

Platební podmínky souvisí se způsobem dopravy objednaného zboží.

3.1. Osobní odběr

V případě, kdy Objednatel objedná výrobky bez dopravy, uhradí za zboží hotově při jeho převzetí ve skladových prostorách Dodavatele.

3.2. Zaslání přepravní službou

V případě, kdy Objednatel objedná výrobky pouze s dopravou, uhradí za zboží hotově přímo přepravci v místě převzetí.

3.3. Záloha

Na bazarové položky, skladové položky a drobné příslušenství, nepožaduje Dodavatel zálohu. Na výrobky vytvořené vlastním návrhem (na míru pro zákazníka), na střešní okna, na výrobky, které nejsou běžně skladem, Dodavatel požaduje zálohu ve výši 30% z celkové výše objednávky. Doplatek (70%) hradí Objednatel hotově při odběru na skladě (v případě osobního odběru) nebo hotově při převzetí výrobků od přepravní služby.

3.4. V případě kdy Objednatel odmítá dlouhodobě objednané zboží převzít a byly učiněny veškeré dostupné kroky ze strany Dodavatele o řádné doručení objednávky, je Dodavatel oprávněn objednávku jednostranně stornovat a objednané zboží uvést do bazarového prodeje. Dodavatel je oprávněn prokazatelné přiměřené běžné náklady s tímto spojené, odečíst z uhrazené zálohy. Objednateli Dodavatel vrátí zálohovou platbu pokrácenou o tyto náklady, přičemž je povinen doložit jednotlivé náklady, které byly takto odečteny.

3.5. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

3.6. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

3.7. Daňový doklad a dokumentaci obdrží Objednatel spolu se zbožím (při převzetí zboží).

4. Dodací podmínky

Dodavatel nepraktikuje žádná omezení související s dodáním zboží s výjimkou uvedených v těchto Obchodních podmínkách.

Níže jsou uvedeny možné způsoby dopravy a převzetí zboží. Osobní odběr není zpoplatněn a je tedy zdarma. Pokud zákazník objedná dopravu (zaklikne dopravu na košíku) na určitou adresu, je cena dopravy zobrazena na košíku a je vypočítána dle objemu a vzdálenosti dodání dané zakázky (obsahu košíku). Doprava je realizována externími přepravními společnostmi nebo vlastní dopravou Dodavatele.

4.1. V případě osobního odběru bude objednané zboží připraveno k vyzvednutí ve skladu Dodavatele. Termín a čas osobního odběru je vhodné dohodnout předem. Po přijetí objednávky, popř. po naskladnění objednaného zboží, (tedy ve chvíli kdy je celá objednávka  skladem), Dodavatel informuje Objednatele prostřednictvím e-mailu o možnosti odebrat objednané zboží.

4.2. V případě dopravy přepravní službou, jsou položky expedovány z pravidla do 3 pracovních dnů od objednání. Doba doručení zboží přepravní službou k Objednateli závisí na vytížení přepravní služby a vzdálenosti dodacího místa. Zboží je ve většině případů Objednateli doručeno do 2 pracovních dnů od předání přepravní službě.

Přepravní službu lze využít pouze pro zboží do max. 3,3 m2 plochy na jeden kus. Dále nesmí žádný z rozměrů přesáhnout délku 2500mm. Doporučujeme, aby si Objednatel při převzetí zkontroloval neporušenost zásilky. Doporučujeme zjistí-li Objednatel zjevné vady, aby zásilku odmítl převzít a sepsal se zaměstnancem přepravní služby zápis o reklamaci. Není-li poškození zjevné a k jejímu odhalení dojde až po vybalení zboží, doporučujeme, aby Objednatel do 24 hodin od převzetí zboží kontaktoval Dodavatele a vadu nahlásil. Rychlé odhalení do 24 hodin od převzetí a okamžité nahlášení závady usnadní zjištění příčiny a rychlému vyřešení a zabrání sporům, o tom, zda k poškození či závadě došlo až po převzetí zboží Objednatelem nebo ještě před převzetím.

V případě dopravy přepravní službou, je od Objednatele předpokládána asistence související se složením zboží na místo Objednatelem určené. Spolupráce Objednatele na vykládce objednaného zboží závisí na velikosti, váze a množství. V případě, že řidič sám není schopen zboží na určené místo vyložit, je Objednatel povinen přepravci pomoci s vyložením.

4.3. Bazarová okna

Tento druh zboží je ve většině případů skladem a připraven ihned k odběru (viz. položky označené v naší nabídce jako „skladem“). Pokud bazarová položka skladem není, je možné provést rezervaci do doby naskladnění.

4.4. Skladová okna

Tento druh zboží je ve většině případů skladem a připraven ihned k odběru (viz. aktuální množství zboží „skladem“). Pokud daná skladová položka aktuálně skladem není nebo není skladem Vámi požadované množství, zboží bude doobjednáno a doskladněno nejpozději do 7–28 pracovních dní.

4.5. Střešní okna

Dodací lhůta pro tento typ výrobků je ve většině případů 14–28 pracovních dnů, v závislosti na typu a složitosti objednaného zboží.

4.6. Montážní příslušenství

Tento typ zboží je ve většině případů skladem a připraven ihned k odběru (viz. položky označené v naší nabídce jako „skladem“). Pokud položka skladem není, je ve většině případů doskladněna a expedována k Objednateli do 21 pracovních dnů.

4.7. Žaluzie, parapety, sítě proti hmyzu a další příslušenství

Tento druh zboží je pro Objednatele vyráběn na míru v provedení a specifikaci, kterou si zvolil. Dodací lhůta pro tento typ výrobků je ve většině případů 7–14 pracovních dnů, v závislosti na typu a složitosti objednaného zboží.

4.8. Kombinace objednávky položek skladem a na objednání

V případě, kdy Objednatel objedná kombinaci zboží, které je a není skladem, v rámci potvrzení objednávky ze strany Dodavatele bude s Objednatelem upřesněno, zda bude chtít expedovat objednávku jako celek nebo po částech. V případě expedice po částech, bude dopočítána doprava navíc dle ceníku Dodavatele nebo dle individuální dohody v případě objednávky většího rozsahu.

4.9. U zboží, u kterého je požadována úhrada zálohy, se termín pro dodání počítá až od připsání této zálohy na účet Dodavatele. Zálohovou fakturu s podklady pro platbu obdrží Objednatel na e-mail po odeslání objednávky.

4.10. V případě, že Objednatel neuhradí za zboží hotově při převzetí, Dodavatel nevydá Objednateli výrobky a je oprávněn Objednateli přeúčtovat prokazatelné přiměřené běžné náklady spojené s marnou dopravou a režie skladu vzniklé s marnou expedicí objednávky.

4.11. Cena za dopravu vypočtená e-shopem

Systém e-shopu vypočítává dopravu z ceníku, který je omezen celkovou váhou 1.000kg na jednu objednávku. V případě, že váha celkové objednávky překročí 1.000kg (tzn. nejčastěji nad cca 15ks oken dle velikosti a provedení) bude po přijetí takové objednávky kontaktovat Dodavatel Objednatele a cenu dopravy stanoví individuálně.

5. Zaměření, výrobní rozměry, specifikace výrobků

5.1. Dodavatel v rámci objednávek e-shopu neposkytuje službu přesného vyměření výrobních rozměrů u Objednatele.

Jako návod na zaměření je možné využít návod na stránkách Dodavatele. Návod je všeobecný popis možnosti vyměření běžného otvoru. Špatné vyměření provedené Objednatelem dle tohoto návodu není možné uznat jako reklamaci nebo nárokovat vzniklé škody po Dodavateli.
 

5.2. Za objednané rozměry, provedení, členění a další specifikace odpovídá Objednatel, který si objednal hotový výrobek z nabídky Dodavatele.

5.3. Dodavatel neručí za správnost objednávky, která byla provedena ústně. Objednatel je povinen důkladně zkontrolovat, že objednané zboží souhlasí s jeho požadavky. K této kontrole slouží dokument Objednávka, který obdrží Objednatel po provedení objednávky do e-mailu. V případě, že neodpovídá specifikace objednávky představě Objednatele, je třeba včas informovat Dodavatele o požadovaných změnách nebo stornu objednávky.

5.4. Hlášení změn a úprav v objednávce, doporučujeme provádět vždy písemně (e-mailem). Na nesrovnalosti, které nelze prokázat písemně, nelze brát nezřetel.

5.5. Výška oken a balkónových dveří v eshopu je uvedena vždy bez podkladního profilu, který má na výšku 30mm (viz. obr.). Podkladní profil je umístěn pod spodním okrajem rámu okna (balkónových dveří) a je odnímatelný. K podkladnímu profilu se doráží vnitřní parapet. Tzn. pokud se u okna nebo balk. dveří počítá s vnitřním parapetem, je třeba k výšce okna (balk. dveří) uvedené v eshopu přičíst 30mm pro podkladní profil. Podkladní profil slouží také k jednoduššímu posouvání oken při transportu, z důvodu, aby nedošlo k poškození rámu okna. Proto  poškození podkladního profilu při přepravě (t.j. odření apod.) není považováno za reklamaci a nevzniká právo na jeho výměnu či opravu – podkladní profil je po provedení montáže otvorové výplně zabudovaný v tělese stavby, proto jeho poškození není viditelné a nemá vliv na funkčnost výrobku.

6. Záruční podmínky

6.1. Na bazarové položky neposkytuje Dodavatel záruku. (Bazarové výrobky nejsou standardní nabídkou Dodavatele a jejich případná nabídka je vždy označena).

6.2. Na skladové položky a na okna (dveře) vytvořená vlastním návrhem, střešní okna, příslušenství, doplňky, práce a služby provedené Dodavatelem poskytuje Dodavatel záruku 24 měsíců.

6.3. Reklamace je možné podat písemně na adrese OKNOSTYL group s.r.o., Tišnovská 2029/51, 664 34 Kuřim nebo na emailu eshop@oknostyl.cz.

6.4. Lze reklamovat pouze vady výrobků vzniklé ve výrobě, poškozením při přepravě a vady použitých materiálů.

6.5. Nelze reklamovat vady a nefunkčnost způsobenou špatnou vlastní montáží, manipulací a seřízením výrobků neboť montáž, seřízení a uvedení do provozu neprovedl Dodavatel.

6.6. Dodané zboží a jejich komponenty vyrobené na zakázku (na míru pro zákazníka) nelze vyměňovat a vracet. Výjimku tvoří pouze řešení reklamace vady zaviněné Dodavatelem nebo výrobcem, případně řešení vady zjištěné a Dodavatelem uznané při převzetí výrobků.

6.7. Reklamace, posuzování a odstraňování je standardně prováděno na adrese OKNOSTYL group s.r.o., Tišnovská 2029/51, 664 34 Kuřim. V případě uznané reklamace hradí dopravu Dodavatel.

6.8. Dodavatel odstraní reklamaci do 30 dnů od uplatnění reklamace Objednatelem:

  • odstranit vzniklé vady na výrobcích,
  • poskytnout přiměřenou slevu. Přiměřená sleva z ceny předmětu reklamace se stanoví s ohledem na povahu a rozsah vady a původní pořizovací cenu výrobku bez dané vady, odstranit vady výměnou vadných výrobků za výrobky bezvadné.
  • Uplatní-li Objednatel právo z vadného plnění, potvrdí mu Dodavatel v písemné formě, kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání. Dodavatel vyrozumí Objednatele o vyřízení reklamace telefonicky nebo e-mailem.

6.9. V případě podstatného porušení kupní smlouvy, má Objednatel právo na odstoupení od smlouvy. Odstoupení od smlouvy doporučujeme provést písemnou formou. Odstoupení od kupní smlouvy musí Objednatel odeslat nejpozději do 14ti dnů od převzetí zboží (lhůta se počítá od odeslání). Náklady na vrácení zboží Dodavateli hradí Objednatel. Doporučujeme, aby vrácené zboží, které je předmětem odstoupení od smlouvy, bylo nepoškozené a aby bylo vráceno včetně případné dokumentace a v původním neporušeném obalu. Po vrácení zboží zpět bude Objednateli vrácena kupní cena. Možnost vrácení zboží se nevztahuje na zboží, které není běžně skladem a které je vyrobené na zakázku (upraveno pro Objednatele na míru). Doporučujeme, aby vrácené zboží bylo čisté, neporušené, zabalené v orig. obalu a schopné dalšího prodeje.

6.9.1. Práva z vadného plnění

§ 2099
Věc je vadná, nemá-li vlastnosti stanovené v § 2095 a 2096. Za vadu se považuje i plnění jiné věci. Za vadu se považují i vady v dokladech nutných pro užívání věci.
Plyne-li z prohlášení prodávajícího nebo z dokladu o předání, že prodávající dodal menší množství věcí, nevztahují se na chybějící věci ustanovení o vadách.

§ 2106
(1) Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo

a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,

b) na odstranění vady opravou věci,

c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo

d) odstoupit od smlouvy.

(2) Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit.

(3) Nezvolí-li kupující své právo včas, má práva podle § 2107.

§ 2107
(1) Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

(2) Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci; volba nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady.

(3) Neodstraní-li prodávající vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.

7.  Storna, nepřevzaté zboží

7.1. Po odeslání objednávky je objednávka považována za závaznou.

7.2. Objednatel má možnost bezplatně stornovat odeslanou objednávku nejpozději do 2 hodin (120 minut) od jejího odeslání.

7.3. V případě, kdy Objednatel objednané zboží a služby v dohodnutý termín, dobu a místě nepřevezme, je Dodavatel oprávněn prokazatelné přiměřené běžné náklady spojené s dodatečným znovu dodáváním, naúčtovat Objednateli a v případě jejich neuhrazení je po Objednateli dále vymáhat.

7.4. Příslušenství, t.j. zejména žaluzie, sítě proti hmyzu, venkovní a vnitřní parapety, jsou pro zákazníka vždy vyráběny na míru a to i v případě, že byly objednány k otvorové výplni, která je skladovou položkou. V případě storna skladové položky, ke které bylo příslušenství objednáno, je Objednatel povinen uhradit případné náklady spojené s výrobou tohoto příslušenství, bylo-li již toto příslušenství v době stornování vyrobeno nebo nebylo-li již možné provést storno výroby příslušenství u Dodavatele.

8.  Ostatní ujednání

8.1. Zboží je až do úplného zaplacení majetkem Dodavatele

8.2. Zobrazení barevnosti na monitoru počítače nemusí odpovídat odstínu skutečného výrobku

9. Ochrana  a zpracování osobních údajů

Prohlášení o ochraně osobních údajů najdete na stránce zpracování osobních údajů

10. Poučení o právech a povinnostech dle NOZ

Odstoupení od smlouvy

§ 1829

(1) Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o

a) kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží,

b) smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo

c) smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.

(2) Nebyl-li spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v souladu s § 1820 odst. 1 písm. f), může spotřebitel od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne počátku běhu lhůty pro odstoupení podle odstavce 1. Jestliže však byl spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v této lhůtě, běží čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení ode dne, kdy spotřebitel poučení obdržel.

§ 1832

(1) Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

(2) Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

(3) Podnikatel uhradí spotřebiteli náklady spojené s vrácením zboží, jestliže neupozornil spotřebitele o povinnosti nést tyto náklady v souladu s ustanovením § 1820 odst. 1 písm. g).

(4) Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.

§ 1837
Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy

d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.

 

§ 1820
Sdělení před uzavřením smlouvy

(1) Směřuje-li jednání stran k uzavření smlouvy a používá-li při něm podnikatel výhradně alespoň jeden komunikační prostředek, který umožňuje uzavřít smlouvu bez současné fyzické přítomnosti stran (dále jen „prostředek komunikace na dálku“) nebo směřuje-li takové jednání k uzavření smlouvy mimo prostor obvyklý pro podnikatelovo podnikání, sdělí podnikatel spotřebiteli v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy nebo před tím, než spotřebitel učiní závaznou nabídku také

f) pokud lze využít práva na odstoupení od smlouvy, podmínky, lhůtu a postupy pro uplatnění tohoto práva (viz formulář), jakož i formulář pro odstoupení od smlouvy, jehož náležitosti stanoví prováděcí právní předpis (nařízení vlády 363/2013),

g) údaj, že v případě odstoupení od smlouvy ponese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku náklady za navrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

Subjekt pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je ČOI. WWW adresa: www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

19 smluv jsme sjednali minulý pátek s 66 okny
8 na tolika nových zakázkách jsme minulý pátek začali pracovat přímo u našich zákazníků s 36 okny
12 montáží máme za sebou za minulý pátek s 60 okny

Nakoupili u nás
Chtěl bych Vám poděkovat za bezproblémovou realizaci mé zakázky. Vše proběhlo v souladu s mojí představou a věřím , že i kvalita výrobku a práce bude trvalá. Přeji Vám i Vašim kolegům pěkné vánoce a do nového roku hodně práce i spokojených zákazníků.
Zdraví Vás Dobroslav V.
Dodání oken proběhlo nad mé očekávání rychle, byla jsem mile překvapená. Vybourání, montáž a následné zapravení proběhlo naprosto profesionálně sehranou skupinou řemeslníků, se kterými bylo radost trávit čas a sledovat jak rychle práci realizují, vše vždy bylo čistě uklizeno a probíhalo zcela bez problémů. Věřím, že i v letech budoucích budu s novými okny od Vaší firmy velmi spokojená.
Andrea K. Loučany