Záruční podmínky, reklamace

Když zaplatím celou částku dopředu, jakou mám záruku, že opravdu přijedete?

Na zakázku je vždy sepsána smlouva o dílo, která je nutným a standardním právním dokumentem závazným pro obě smluvní strany. Nejlepší zárukou je snad to, že jsme na trhu úspěšně již 20 let a ročně dodáme okna více než 5 tisícům zákazníků. Kromě toho se každý rok podílíme přibližně na 30– 40 veřejných zakázkách (rekonstrukce škol, nemocnic a jiných veřejných budov).

Jak dlouhou máte na zboží záruku?

Na okna a dveře (stálobarevnost, tvarová stálost profilu) poskytujeme prodlouženou záruku 5 let, na povrchovou úpravu u dřevěných oken 3 roky. Na kování, skla, zámky, výplně, příslušenství (žaluzie, sítě apod.) a ostatní výrobky a také na dodané práce a služby dáváme standardní záruku 2 roky. Přesnější informace k záručním podmínkám najdete ve všeobecných obchodních podmínkách.

Když si provedu montáž sám, budu mít na okna záruku?

Podle smlouvy poskytujeme záruku na výrobek, ale jsou z toho vyjmuty vady způsobené montáží.

Jakým způsobem mám hlásit reklamaci?

Nejlépe na e-mail servis@oknostyl.cz.

Míváte hodně reklamací?

Neustále činíme kroky potřebné k jejich minimalizaci a to jak důslednou kontrolou kvality, vyvarováním se sezonních spolupracovníků a subdodavatelů, tak především výběrem kvalitních a odzkoušených produktů, které nabízíme v rámci našeho portfolia. Pravděpodobně nejčastější záležitost, kdy k zákazníkům opakovaně vyjíždíme je z důvodu seřízení a to zpravidla během prvních 6ti měsíců od montáže, kdy si konstrukce „sednou“ a je vhodné či nutné seřídit je tak, aby fungovaly hladce.

Měnili jsme okna i vašemu sousedovi.
Nevěříte?

Mapa realizací Oknostylu

Máme zkušenosti
z více než 55 000 zakázek

Máme 14 poboček po celé České republice Najděte svou nejbližší

naší parketou nejsou jen montážePomůžeme vám se servisem a údržbou oken a dveří

Servis
a expresní opravy oken

Návody

Články a návody pro okna a dveře