Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Dlouhodobá péče o zákazníka

  Zaškolení obsluhy, informace o údržbě oken
Po montáži s vámi vedoucí party projde všechna okna a předvede vám jejich funkční charakteristiky a místa, kterým je třeba věnovat pozornost při periodické údržbě oken. Zvláště u složitějších systémů kování, především u dveří, je výhodné věnovat se této části předávacího procesu důkladně.
  Dlouhodobý servis
Během záruční doby máte nárok na provedení dvou seřízení oken zdarma. Zpravidla je nutné provést seřízení zhruba 6-12 měsíců po montáži, kdy si celá konstrukce sedá. Následně je frekvence potřeby servisu zcela individuální. Držte se pravidla, že pokud okno někde drhne, je třeba jej seřídit.
  Reklamace
Pokud dojde k situaci, kterou vyhodnotíte jako reklamaci, kontaktujte prosím pracovnici našeho servisního oddělení na emailu servis@oknostyl.cz. Pro písemné nahlášení reklamace je nutné uvést číslo smlouvy, na základě které jsme vám zakázku realizovali.
  Záruky na výrobky a práce
Záruční podmínky jsou uvedeny ve vaší Smlouvě o dílo, která je současně archivována u nás. V případě, že nabudete dojmu, že se na vaší zakázce vyskytla vada spadající mezi garanční, obraťte se neprodleně na kontaktní údaje našeho servisního oddělení.
33 smluv jsme včera sjednali s 170 okny
15 na tolika nových zakázkách jsme včera začali pracovat přímo u našich zákazníků s 81 okny
9 montáží máme za sebou za včerejšek s 26 okny

Nakoupili u nás
Chci podekovat za montovani oken u mych rodicu. Velika spokojenost.
Kamila N.
Moc děkujeme za dodržení námi stanovené doby namontování oken. Vaši montéři byli perfektní rychlý a příjemný , jsme velmi spokojení.
paní P.